San Francisco dag 2

15 augustus 2012 - Mariposa County, Verenigde Staten

Gisteravond zijn we Italiaans gaan eten in Little Italy, Washington Street, bij E tuto qua, nog echte Italianen, een familiebedrijfje, en zeker een aanrader.

Vandaag 15/08 hebben we, zoals voorzien op ons to-do lijstje, een cable car genomen naar Fishermans Warf, waar we, weeral een uitgebreid ontbijt bij ons, ondertussen vertrouwde, Hollywood Cafe genomen hebben.  Daarna zijn we tot helemaal bovenaan Lombard street gestapt, waarna we nog even geshopt hebben.

Rond 15h30 uiteindelijk vertrokken uit San Francisco en richting El Portal gereden.  Onderweg zagen we de temperatuur stijgen van 62 graden F (ongeveer 15 graden C) naar 104 graden F, op een afstand van 300 km.  Verschrikkelijk warm dus in El Portal! Het landschap veranderde mee met de temperatuur: van groen naar extreem dor (en echt gele, uitgestrekte prairies).   Nog even snel in het zwembad en de hot tubs en daarna, na een lekkere, echt Amerikaanse maaltijd, gaan slapen.  Morgen staat een drukke dag te wachten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl