Lake Havasu City

25 augustus 2012 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Ik kan Lake Havasu in enkele woorden omschrijven: heet (tot 110 graden F) en afschuwelijk!   Door gebrek aan eigen fantasie en smaak werd de London Bridge er nagebouwd, over een kanaal met toegang tot het meer.  In dat kanaal liggen er massa's motorboten en jetski's samen gepersd, allemaal lawaai makend door hun ronkende motoren te laten loeien, alsook door elkeen hun eigen muziek luidruchtig te verspreiden.  Door al die motorenh, stinkt het er ook verschrikkelijk naar benzine!  Kortom, goed om de reis naar LA te onderbreken voor een nachtrust, maar zeker niet om er een geplande vakantiebestemming van te maken!

1. Katy:
    28 augustus 2012
    mooie foto's van de hele reis, en jullie mogen nog een week!
  2. Jos:
    30 augustus 2012
    lake Havasu, duidelijk een illustratie van de smakeloosheid die jammer genoeg een groot deel van de Amerikaanse samenleving lijkt te domineren. Hopelijk waait dat soort excessen niet naar ons over.
    Anders wel eens interessant om te ervaren, lijkt mij, en zicht te krijgen op wat niet wenselijk is voor onze wereld en ons millieu.
    Wij gaan nu jullie andere verslagen lezen, na zelf meer dan een week op een fiets door Frankrijk gekruist te hebben, kunnen wij nu eindelijk internetten, op een terras aan de Middellandse Zee in Port-la-Nouvelle.